Referencje Blog
Translator
> Blog > Karta lojalnościowa – programem wsparcia dla sprzedaży

Karta lojalnościowa – programem wsparcia dla sprzedaży

> Blog > Karta lojalnościowa – programem wsparcia dla sprzedaży

W dzisiejszych czasach wiele firm oferuje swoim klientom programy lojalnościowe i motywacyjne, dzięki którym mogą zwiększyć swoją sprzedaż, ale i pozyskiwać nowych klientów

Mogą również motywować swoich pracowników i  nawiązywać długotrwałe relacje z  partnerami biznesowymi. Programy lojalnościowe zawierają stałe rabaty, nagrody rzeczowe lub upominki, na które mogą być wymieniane uzbierane punkty. Istotą tych programów jest oferowanie klientom korzyści materialnych. Zadowolony klient powraca regularnie, ponieważ każda wizyta zbliża go do nagrody. Tak zwiększa się przywiązanie klienta do danej marki i tak klient wyrabia sobie pozytywną opinię na temat danej firmy.

 

karta-lojalnosciowa-programem-wsparcia-dla-sprzedazy

 

Każda firma ma swój własny system premiowy i tym samym buduje swoją indywidualność i konkurencyjność na wybranym rynku

W tym celu używane są plastikowe karty stałego klienta, w standardzie kart bankowych. Każda karta lojalnościowa posiada unikalny numer, identyfikujący każdego posiadacza, który znajduje się w bazie danych firmy. Te dane wykorzystywane są do analizy, aby ulepszać sprzedawane produkty i usługi, ale i do odkrywania upodobań klientów.

 

System Lojalnościowy z kartą podarunkową

 

Odczyt danych z karty stałego klienta możliwe jest przy pomocy kodu kreskowego, paska magnetycznego lub mikroprocesora. A dane na karcie, które umożliwiają automatyczne naliczanie odpowiednich punktów i rabatów, zaprogramowane są w zależności od potrzeb.  Parametry mogą być dowolnie modyfikowane.

Firma CartPoland, producent kart plastikowych i laminowanych, bierze czynny udział w sukcesach swoich klientów

Wielu z nich zaufało systemowi TicketPoland, któryCartPolandposiada do obsługi programów lojalnościowych. Klienci otrzymują karty, które dzięki panelowi administracyjnemu, przy odczytaniu, pokażą aktualne dane czy wygenerują raporty i transakcje.System TicketPolanddaje różne, wygodne rozwiązania, więc rodzajów kart lojalnościowych jest wiele. Jednym z nich jest na przykład, najbardziej popularna, karta rabatowa, która nalicza procentową zniżkę od wydanej kwoty lub tylko na wybrane produkty. Karty na punkty, gromadzą punkty za dokonane zakupy i umożliwiają ich wymianę na nagrody lub kupony rabatowe. Natomiast karty przedpłacone, czyli karty podarunkowe, są wcześniej zasilone środkami pieniężnymi i zezwalają na szybką i bezpieczną transakcję.

Przedsiębiorcy, korzystając z programów lojalnościowych, a tym samym plastikowych kart stałego klienta, produkowanych przez firmę CartPoland, nawiązują trwalsze relacje z klientem, zwiększają rozpoznawalność własnej marki, uzyskują lepsze wyniki w sprzedaży oraz przyciągają nowych klientów. Karty lojalnościowe mają ogromny potencjał i duży wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i jest głównym narzędziem w sztuczkach marketingowych.

Do góry

Firma Cartpoland

Działa na rynku od ponad 27 lat. Należy do czołowych polskich producentów kart plastikowych: magnetycznych, zbliżeniowych, z kodem kreskowym oraz innych zgodnych z zamówieniami Klientów.

Dane adresowe

05-300 Wólka Mińska ul. Olszowa 5

biuro@cartpoland.pl

cp-logo-small

Realizacja witryny
GrupaPNS sp. z o.o.

2019

Projektowanie stron www

Ciasteczka

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) do rozszerzenia swojej funkcjonalności. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich stosowanie na swoim urządzeniu.