z Program Lojalnościowy

Ciasteczka Cartpoland

Witaj! Nasza strona, jak prawie każda w Internecie korzysta z plików cookie w celu przetwarzania informacji oraz wzbogacenia swojej funkcjonalności. Korzystając z Internetu do tej pory używałeś zapewne tych plików codziennie, nowe prawo zmusza nas jednak do poinformowania Cię o tym fakcie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Akceptuję, żaden problem
Więcej informacji

kontakt | mapa strony | ulubione |

↑ choose language

Program Lojalnościowy

Idea systemów lojalnościowych

Dynamiczny rozwój handlu i usług oraz stan nasycenia różnorodnością produktów przyczyniły się do zwiększenia konkurencji. Firmy zawzięcie walczą o pozyskanie nowego i utrzymanie stałego klienta. Potężnym narzędziem niezbędnym w tej walce są programy lojalnościowe. Do ich wdrażania zachęca głównie zasada Paretto, która mówi, iż 80% zysków firmy generuje 20% stałych klientów.

Programy lojalnościowe wdrażane są z wykorzystaniem różnych dostępnych narzędzi marketingowych, jednak najlepsze efekty przynoszą te programy lojlanościowe, które pozwalają stworzyć bazę danych na temat zachowań konsumenckich klienta. Należą do nich systemy, w których klient identyfikowany jest podczas zakupu poprzez kartę lojalnościową. Programy takie budowane są w oparciu o tzw. systemy lojalnościowe tj. urządzenia i programy umożliwiające stworzenie ww. bazy danych.

Korzyści wynikające z zastosowania systemu lojalnościowego:

  • Wzrost obrotu i zysku firmy
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klienta
  • Pozyskiwanie wiedzy na temat koszyka zakupów klienta
  • Precyzyjne stosowanie akcji promocyjnych
  • Związanie najlepszych klientów z firmą
  • Uzyskanie gwarancji ponawiania zakupów
  • Zmniejszenie kosztów pozyskiwania nowych klientów
  • Blokowanie konkurencji i przejęcie ich klientów

Firma Cartpoland zajmuje się projektowaniem dowolnych schematów lojalnościowych funkcjonujących w oparciu o karty stałego klienta.
Proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb placówki handlowej, których nadrzędnym celem będzie wyróżnienie i wynagrodzenie lojalnych klientów danej firmy.

Nasza firma zapewnia:

  • stworzenie nowych lub dostosowanie istniejących systemów umożliwiających obsługę transakcji lojalnościowych,
  • dostarczenie i instalacja terminalowych bądź komputerowych systemów lojalnościowych
  • szkolenie pracowników upoważnionych do obsługi systemu
  • elektroniczne przetwarzanie danych, generowanie i przesyłanie ustalonych raportów na temat transakcji lojalnościowych,
  • dostęp do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej przegląd raportów
  • dostarczanie kart stałego klienta tj. kart magnetycznych, procesorowych lub kart z kodem kreskowym
  • całodobową telefoniczną pomoc techniczną i interwencje serwisowe.

Podstawowy system lojalnościowy posiada następujące parametry:

  • Karta stałego klienta
  • Kartą stałego klienta jest karta magnetyczna, która funkcjonuje jako nośnik numeru, czyli identyfikator klienta
  • Naliczanie punktów
  • Naliczanie punktów umożliwia aplikacja lojalnościowa działająca na terminalu lub komputerowym stanowisku kasowym.

Punkty mogą być naliczane ze względu na następujące warunki spełnianie przez klienta

  • zakup towarów na określoną kwotę - (progi kwotowe, lub wielokrotność pewnej wartości)
  • zakup produktu premiowanego
  • zakup towarów w określonej porze dnia
  • zakup w określonym dniu tygodnia lub miesiąca
  • za sumę dokonanych zakupów w danym okresie czasu
  • za częstotliwość dokonanych zakupów

Udostępnianie danych

Dane na temat transakcji lojalnościowych udostępnianie są w postaci raportów na dedykowanej stronie internetowej zabezpieczonej unikalnym hasłem i identyfikatorem. Dostęp do strony może być wielopoziomowy. Oznacza to ze dana grupa osób odwiedzających stronę ma przydzielony określony zakres danych do wglądu np. klient może mieć wgląd do swoich transakcji lojalnościowych.

Zamiana parametrów systemu lojalnościowego

Zmianę parametrów lojalnościowych systemu umożliwia interfejs internetowy, do którego dostęp zabezpiecza unikatowe hasło i identyfikator. Zmiana parametrów dokonywana jest przez wyznaczonego i przeszkolonego pracownika firmy, która zdecydowała się na wdrożenie systemu lojalnościowego. Wprowadzone w systemie nowe parametry lojlanościowe akceptowane są przez aplikacje lojalnościowe następnego dnia po dokonanej zmianie.

 
Cartpoland Powrót na górę